Naujausi straipsniai

  • gegužės 18, 2016

    Kokia dalis Lietuvos gyventojų laukia "Eurovizijos" vakarų?

    Rasa Venclovaitė
    Apie tai klausėme OMD vykdomo tyrimų projekto THE FUTURE OF LITHUANIA apklausos dalyvių dar prieš prasidedant 2016 metų Eurovizijos pusfinalių ir finalo transliacijoms per Lietuvos Nacionalinę Televiziją.
  • gegužės 13, 2016

    Vaisiai ir daržovės - prabanga ar kasdienybė?

    Alina Mickevič
    Remiantis THE FUTURE OF LITHUANIA tyrimų projekto duomenimis, daugiau nei pusė lietuvių (65%) vaisius ir daržoves perka kelis kartus per savaitę arba kasdien. Dažniausiai apsiperka moterys - 73% jų vaisius ir daržoves perka bent kelis kartus per savaitę. Tuo tarpu 65% mažesnes nei 174 Eur pajamas asmeniui gaunančių respondentų perka vaisus ar daržoves kartą per savaitę ar rečiau.
  • balandžio 29, 2016

    Noras atsijungti ir meilė žurnalams

    Gintarė Surgutanovienė
    Šiandien jau sunku atsakyti į klausimą, kas ir kiek mūsų asmeninių duomenų naudoja, fiksuoja įvairius mūsų veiksmus internete, kiek įvairių komunikacijos žinučių mus atakuoja vienu metu. O jei esate šiek tiek cinikai, tai turėtumėte netikėti jokiais atsitiktiniais prekės ženklų atsiradimais asmeninėse nuotraukose, vaizdo įrašuose. Tas nuolatinis ir nevaldomas srautas iššaukia naujas tendencijas pasaulyje – atsijungimas nuo technologijų bent trumpam, pabėgimas iš miesto, iš free wi-fi zonų, nuo išmaniųjų telefonų.