Naujausi straipsniai

  • lapkričio 11, 2015

    THE FUTURE OF LITHUANIA. Vartotojų migracija: kas, kaip ir kodėl?

    Ingrida Narauskaitė
    Š.m. lapkričio 10 d. vėl visi susitikome, kad susipažintume su antrosios THE FUTURE of LITHUANIA tyrimų projekto bangos rezultatais. Ačiū, gerbiami klientai, media partneriai ir visi prisijungusieji, už jūsų skirtą laiką ir už norą daugiau sužinoti, kaip kinta Lietuvos visuomenė, kaip kinta ją supanti aplinka, kaip keičiasi vartotojų poreikiai ir ką mums, marketingo ir komunikacijos specialistams, svarbu žinoti ir numatyti prekės ženklų ateities komunikacijoje?
  • spalio 30, 2015

    Šeimos gerovė – mūsų pačių rankose?

    Rosita Rudvalytė
    „Visos laimingos šeimos yra laimingos vienodai, o kiekviena nelaiminga – nelaiminga savaip“ (L.Tolstojus „Ana Karenina“) – ir kiekvienas norime gyventi toje laimingoje šeimoje. Bet kad ji tokia būtų, reikalingos tam tikros pastangos. O ką mes darome, siekdami savo šeimoje sukurti gerovę?
  • spalio 28, 2015

    Apie duomenis internete ir persekiojimus

    Laurynas Guogis
    Atliktas tyrimas apie vartotojų pateikiamų duomenų saugumo internete suvokimą bei požiūrį į reklamą internete, atskleidė, jog didžioji dalis apklaustųjų sutinka, jog internete galima lengvai rasti informaciją apie vartotojus socialiniuose tinkluose (71%), paieškos sistemose (52%) bei jų nuotraukas (57%). Įdomu tai, jog nors 42% interneto vartotojų mano, jog jų asmeninė informacija internete yra sunkiai pasiekiama, beveik pusė jų sutinka, jog socialiniuose tinkluose jų informacija visgi pasiekiama... lengvai (upppsss?!…).