Pagal žymę: FoL

  • lapkričio 11, 2015

    THE FUTURE OF LITHUANIA. Vartotojų migracija: kas, kaip ir kodėl?

    Ingrida Narauskaitė
    Š.m. lapkričio 10 d. vėl visi susitikome, kad susipažintume su antrosios THE FUTURE of LITHUANIA tyrimų projekto bangos rezultatais. Ačiū, gerbiami klientai, media partneriai ir visi prisijungusieji, už jūsų skirtą laiką ir už norą daugiau sužinoti, kaip kinta Lietuvos visuomenė, kaip kinta ją supanti aplinka, kaip keičiasi vartotojų poreikiai ir ką mums, marketingo ir komunikacijos specialistams, svarbu žinoti ir numatyti prekės ženklų ateities komunikacijoje?
  • spalio 20, 2014

    The Future of Lithuania

    Darius Gricius
    FUTURE OF LITHUANIA: Lietuva šiandien ir rytoj. Šiuolaikinis pasaulis neatsiejamas nuo pokyčių, kurių didelę dalį pastebime tik jiems įvykus. Tokiame pasaulyje veikiančiam verslui ir visuomenei vis svarbiau tampa numatyti ne tik kaip keisis jie patys, tačiau svarbiausia – kaip keisis žmonių požiūris, lūkesčiai ir elgesys dėl ekonominių, socialinių ar geopolitinių aplinkybių.