Pagal žymę: Media

  • balandžio 29, 2016

    Noras atsijungti ir meilė žurnalams

    Gintarė Surgutanovienė
    Šiandien jau sunku atsakyti į klausimą, kas ir kiek mūsų asmeninių duomenų naudoja, fiksuoja įvairius mūsų veiksmus internete, kiek įvairių komunikacijos žinučių mus atakuoja vienu metu. O jei esate šiek tiek cinikai, tai turėtumėte netikėti jokiais atsitiktiniais prekės ženklų atsiradimais asmeninėse nuotraukose, vaizdo įrašuose. Tas nuolatinis ir nevaldomas srautas iššaukia naujas tendencijas pasaulyje – atsijungimas nuo technologijų bent trumpam, pabėgimas iš miesto, iš free wi-fi zonų, nuo išmaniųjų telefonų.
  • birželio 23, 2015

    Paaiškėjo, kodėl skaitytojai renkasi internetines žurnalų versijas

    Gintarė Surgutanovienė
    Pagaliau pasimokiau rašyti antraštes iš naujienų portalų. Ko nepadarysi, kad tik skaitytojus patrauktum. Ironizuoju, ko gero. Tai apie žurnalus: kiek skaitytojų ir kodėl mieliau renkasi internetines žurnalų versijas?
  • gegužės 05, 2015

    Labiau socialiniai reklamos intarpai

    Rasa Venclovaitė
    Šie metai LRT Televizijai (pasikeitus finansavimo modeliui) yra pirmieji be komercinės reklamos. Kaip atskleidžia OMD atliekamas “Future of Lithuania” tyrimų projektas, 57% LRT Televizijos žiūrovų pastebėjo, kad nuo sausio neliko komercinės reklamos. Tačiau daugiau nei 60% sako, jog kanale likusi socialinė reklama ir anonsų blokų intarpai palieka įspūdį, jog reklama niekur nėra dingusi.