Pagal žymę: Pasirinkimas

  • balandžio 29, 2016

    Noras atsijungti ir meilė žurnalams

    Gintarė Surgutanovienė
    Šiandien jau sunku atsakyti į klausimą, kas ir kiek mūsų asmeninių duomenų naudoja, fiksuoja įvairius mūsų veiksmus internete, kiek įvairių komunikacijos žinučių mus atakuoja vienu metu. O jei esate šiek tiek cinikai, tai turėtumėte netikėti jokiais atsitiktiniais prekės ženklų atsiradimais asmeninėse nuotraukose, vaizdo įrašuose. Tas nuolatinis ir nevaldomas srautas iššaukia naujas tendencijas pasaulyje – atsijungimas nuo technologijų bent trumpam, pabėgimas iš miesto, iš free wi-fi zonų, nuo išmaniųjų telefonų.
  • spalio 30, 2015

    Šeimos gerovė – mūsų pačių rankose?

    Rosita Rudvalytė
    „Visos laimingos šeimos yra laimingos vienodai, o kiekviena nelaiminga – nelaiminga savaip“ (L.Tolstojus „Ana Karenina“) – ir kiekvienas norime gyventi toje laimingoje šeimoje. Bet kad ji tokia būtų, reikalingos tam tikros pastangos. O ką mes darome, siekdami savo šeimoje sukurti gerovę?
  • liepos 22, 2015

    "Kažko naujo" paieška alaus lentynose

    Gintarė Surgutanovienė
    Alaus komunikacija prasidėjo kur kas anksčiau nei vasara ir tai, ko gero, optimistiškai nenuteikia aludarių, kurie metų pradžioje labai džiaugėsi dėl šiltos žiemos ir tikėjosi nemažo pardavimų augimo 2015 (http://vz.lt/article/2015/6/4/vartojimas-atsigauna-bet-upa-gadina-kainu-karai). Visgi liko du mėnesiai ir vartotojai nori atsigriebti. O aš rašau apie lentynas, nes apie 97% alaus Lietuvoje nuperkama parduotuvėse, o ne baruose ar kavinėse.