Pagal žymę: TV

  • balandžio 16, 2016

    Didėjantis „Netflix“ žinomumas nedidina noro juo naudotis

    Alina Mickevič
    Šių metų pradžioje Lietuvoje atsiradusi galimybė žiūrėti amerikiečių internetinės televizijos „Netflix“ transliuojamą turinį, regis, sukėlė didelį ažiotažą viešojoje erdvėje. Reikia pripažinti, kad, po trijų mėnesių užsienio internetinės televizijos buvimo Lietuvoje, jos žinomumas išsaugo beveik 10 % - apie „Netflix“ kovą žinojo 46% interneto vartotojų.
  • rugsėjo 30, 2015

    Krepšinis prikausto dėmesį visuose ekranuose

    Gintarė Surgutanovienė
    78%. Tiek respondentų teigia, kad domėjosi ką tik pasibaigusiu Europos krepšinio čempionatu (palyginimui, 2014 m. pasaulio čempionatu domėjosi 62%). Nors absoliuti dauguma krepšinio sirgalių renkasi tiesiogines rungtynių transliacijas (99%), dėmesys temai auga ir visą čempionato mėnesį sklaidėsi per įvairius įrenginius: 85% įvykį sekė per televizorių, 69% - internete, 31% - mobiliajame įrenginyje, 21% - per radiją.
  • gegužės 05, 2015

    Labiau socialiniai reklamos intarpai

    Rasa Venclovaitė
    Šie metai LRT Televizijai (pasikeitus finansavimo modeliui) yra pirmieji be komercinės reklamos. Kaip atskleidžia OMD atliekamas “Future of Lithuania” tyrimų projektas, 57% LRT Televizijos žiūrovų pastebėjo, kad nuo sausio neliko komercinės reklamos. Tačiau daugiau nei 60% sako, jog kanale likusi socialinė reklama ir anonsų blokų intarpai palieka įspūdį, jog reklama niekur nėra dingusi.