Pagal žymę: The Future of Lithuania

  • lapkričio 11, 2015

    THE FUTURE OF LITHUANIA. Vartotojų migracija: kas, kaip ir kodėl?

    Ingrida Narauskaitė
    Š.m. lapkričio 10 d. vėl visi susitikome, kad susipažintume su antrosios THE FUTURE of LITHUANIA tyrimų projekto bangos rezultatais. Ačiū, gerbiami klientai, media partneriai ir visi prisijungusieji, už jūsų skirtą laiką ir už norą daugiau sužinoti, kaip kinta Lietuvos visuomenė, kaip kinta ją supanti aplinka, kaip keičiasi vartotojų poreikiai ir ką mums, marketingo ir komunikacijos specialistams, svarbu žinoti ir numatyti prekės ženklų ateities komunikacijoje?
  • lapkričio 21, 2014

    Technologijų naudojimas keičia TV žiūrėjimo įpročius

    Gitana Gricienė
    Pusvalandžiui nutilę kiemai, kai rodoma „Labanakt, vaikučiai“, ištuštėjusios gatvės ir parduotuvės, kai rodoma nauja populiaraus serialo serija... Visa tai liko praėjusiame XX amžiuje. Dabar tokia situacija sunkiai įsivaizduojama, nes vis svarbesnę vietą mūsų gyvenime užima internetas, siūlantis įvairų turinį 24 valandas per parą ir galimybę juo pasinaudoti asmeniškai mums tinkamiausiu laiku.
  • spalio 20, 2014

    The Future of Lithuania

    Darius Gricius
    FUTURE OF LITHUANIA: Lietuva šiandien ir rytoj. Šiuolaikinis pasaulis neatsiejamas nuo pokyčių, kurių didelę dalį pastebime tik jiems įvykus. Tokiame pasaulyje veikiančiam verslui ir visuomenei vis svarbiau tampa numatyti ne tik kaip keisis jie patys, tačiau svarbiausia – kaip keisis žmonių požiūris, lūkesčiai ir elgesys dėl ekonominių, socialinių ar geopolitinių aplinkybių.