Pagal žymę: e-prekyba
-
rugsėjo 18, 2015
Rinka laukia: kada pirkimas internetu taps įpročiu?
OMD THE FUTURE OF LITHUANIA tyrimų projekto duomenimis, 74% Lietuvos interneto vartotojų perka internetu. Ar toks didelis įsitraukimas į šį pirkimo kanalą vis dar yra pirmojo pabandymo lygmenyje, ar jau susiformavo įprotis? -
sausio 21, 2015
Natūralioji atranka – išgyvena siekiantys tobulėti
Paprastas mobilusis telefono aparatas, sėkmingai evoliucionavęs į išmanųjį, sparčiai keičia ir Lietuvos vartotojų kasdienius įpročius, o mobilūs operatoriai džiaugiasi didėjančiu mobilaus interneto vartotojų skaičiumi ir brangesnių, didesniais ekranais bei turinčių daugiau funkcijų ir galimybių, išmaniųjų telefonų pardavimais. -
gruodžio 15, 2014
Šioje šalyje yra vietos ir „senukams“...
Perfrazuodami E. J. Coen‘ų filmo „No Country for Old Men“ pavadinimą, teigiame, jog Lietuvoje galima sėkmingai ir įdomiai gyventi net sulaukus 50+ m. Dažnam rinkodaros specialistui (jeigu tik jis nedirba vaistų pramonėje ar Dormeo TV „shop‘e“) asmenys, sulaukę 50+ m., tampa tarsi „nurašyti“, neverti dėmesio, o tuo labiau - ir reklamos investicijų. Dominuojantis stereotipinis šių asmenų apibūdinimas: jie niekuo nesidomi, užsidarę savo namuose, neturi laisvalaikio pomėgių, visada pikti ir irzlūs.